fredag 6 november 2009

Helg..

Så har jag lagt in lite smycken till...på min nya blogg ..änglar,smycken och pyssel
tyvärr är jag ingen kamera expert så visa bilder är mörka.. skall försöka fixa detta till nästa gång jag lägger in nåt nytt...
Alla som går in och skriver en kommentar deltager i en utlottning till lucia.... ja jag skall ha en tävling kan ni tro, en svart ängel ligger i vinst potten...

ja annars är de jobbehelg som står på schemat denna helg...
lite nya änglar skall tillverkas ..besöka min leverantör för mer inköp och säkert massor av kaffe för att hålla mig vaken ....
ha en skön helg...

3 kommentarer:

♥ Pernill@ sa...

Hejsan.
GIVETVIS får du lägga till mig.
Det bir jag bara glad för.
Ang stämplarna så är de spcielbeställda från Usa.
Och konsten att stansa snyggt.
Ha ha ha du skulle sett mina första typ 100 smycken..
De äe en synd för gudarna...
Man lär sig med tiden..
Jättekul att du hittade till mig ialafall.
Kramar
Pernilla
MiNiMi Design

♥ Pernill@ sa...

Så du har med jobb helg..
Jag med.....
Ska på igen inatt del två av tre....

Jeannette sa...

Hej
Nu har jag tävlat på din smycke blogg :) jAG TÄVLAR OCH TÄVLAR MEN JAG VINNER ALDRIG.Hoppas du haft en bra helg. vi hörs . kramar