söndag 22 november 2009

SÖNDAG

Och regn...vart tog solen vägen??
Jag som skulle pyssla i trädgården i dag.. i allafall på mitt bord och göra det advents fint..
Nu blir det att vara inne..kanske hittar jag på nåt pyssel inne .. kanske de blir en julmarknad eller loppis.. kanske blir de soffan i detta vädret.. jag har en massa borden.. men inga måsten.. de är rätt skönt...
Lite disk och annat att fixa efter gårdagens lilla tillställning med goda vänner..
kan tänka mig att de blir en lugn söndag när herrarna kommer hem våta och trötta efter dagen jakt...Idag är jag glad att jag inte är med....
Njut av dagen även om det regnar... i morgon kanske det är blötsnö....

4 kommentarer:

Vitt o Vältummat sa...

Jag försöker radera ut ordet måste ur min ordlista:-) Hoppas du får en mysig söndag i regnet
Kram
Åsa

japp sa...

heij.. tack för din kommentar, bra om man får svar från er goa bloggvänner om hur det är på min sida. Endel har absolut inga problem, å endel får upp reklamsida å endel segar det för.
Trist om det tjorvar...får hoppas jag får till det, för jag vill ju att ni kikar in å så..det vore ju trist annars.

Hoppas du får en finfin dag.. många kramar till dej vännen. helén.

pysseltanten sa...

Hallojsan vännen...
Häärligt med en lugn söndag..=))
Själv har jag varit på julmarknad..=))
Fast jag vet inte jag...så värst juligt var det nog inte...massa lottstånd..o så korv o godis...inte så väldans mycke JUL precis...
Men men...nu e de avklarat...=)
En fin måndag önskar jag dej...
Kraamizar Git

Photo by Maria sa...

Måsten finns inte här heller men en hel del borden, men väntar med dem till i morron :-)

Ha en bra dag..

Kram
Mia