tisdag 3 november 2009

Mat...& Julklappar...

Ja ni läser rätt..
Jag har ALDRIG tidigare köpte julklappar så här tidigt...
redan förra veckan införskaffades de första...
och i dag var TOMTEN på Ikea.. kan ni tänka ER ....
och vips så var julklappar till 3 rara flickor KLARA....
Fast slå in dom de blir INTE fören julen nalkas...
De måste vara lite jul mys över de hela...

även ICA maxi fick besök i dag... mat måste man ju ha...
Och nu blir det en mys stund i soffan med gott kaffe och ett efterlängtat brev från min underbara vän ANNIKA... i Pite....
Lite ost och annat gott framåt kvällen....
Nåt kul måste man ju ha när mannen roar sig på annat håll....
Han jobbar!!!!!!

1 kommentarer:

Mimmi sa...

Halloj! Och tack för kommentaren på min blogg! Mina vänner är ungefär som jag och vi slåss således om att ta luftrummet i besittning med våra roligheter. :-) Sen har vi iofs hört oss i evigheter och är inte lika lättroade längre.

Jag BRUKAR köpa julklappar tidigt men har inte ens ett utkast till en plan ännu. Åh, stressad...

Kram mimmi