måndag 16 november 2009

I morgon..

är en annan dag heter det viss och det är det... i morgon jobbar jag min sista natt (kanske skall prova jobba på dagschema i 3 månader...)
Jobbar i natt och i morgon natt lite vemodigt men en underbar känsla...
Jag skall inleda mitt nya liv med att gå till friskis och svettis och göra om mitt träningskort där.. så jag kan styrketräna dom dagar jag jobbar till 21.. då missar jag ju min fitnessbox..
Sen skall jag vara ledig i några dagar.. fixa in för julen,pyssla lite... även tur till Köpenhamn står på mitt schema.. fast inte förren den 10 Dec,,,
Nu laddar jag för kvällen träning...och natt....
Jag ser ljuset!!!!
love

5 kommentarer:

japp sa...

Heij.. å huuga, så duktig du är. Men de kan ju vara skoj me lite förändringar lite då å då.. hoppas de ska gå bra iaf.
Japp, sån är jag vettu.. jag i ett nötskal..hehe. Först inget, sen maaaaaasssor..hehe.
Men ibland är de ju torka, så är de ju.. rätt ofta nuförtiden.

Hoppas allt är bra.. hurtbulla..hehe..kram Helén.

Photo by Maria sa...

Vad skönt för dig.. Det kommer säkert att vara bra på dagen för dig..

Nu kämpar vi båda två nätterba som kommer och sen får jag kämpa själv, men det skall gå bra..

Kram
Mia

pysseltanten sa...

Kommer säkert bli KANOOON för dej att jobba dag/kväll....
Ha en bra jobbenatt...
Kraamizar git

Photo by Maria sa...

Hej igen!!
Skall se om jag kan hjälpa dig att få in lite snö på din blogg ;-)

Gå in här : http://interestingwebs.blogspot.com/2008/12/how-to-add-falling-snow-effect-to-blog.html och kopiera javascriptskoden..

Klicka sen in på layout på din blogg.. Klicka på lagg till en Gadget.. Klicka sen på HTML/JavaScript i den rutan som kommer upp.. Klistra in koden i den stora tomma rutan, spara och voila så har du snö :-D

Hoppas du förstod och att det funkar..

Kram
Mia

japp sa...

heeij.. jodå, nog ska de gå att få den å stanna.. jag satt nyss in en helt ny bakgrund på hundarnas blogg, just därifrån..
Du klickar på den bilden du vill ha, sen kopierar du den nedersta av länkarna som är rosa-aktiga, på högersida längst ner.. det står blogger bredvid koden.

Kopiera bara den så sätter du in den i en html/java script gadget som vanligt.. åsså sparar du. men jag brukar alltid förhandsgranska först.. men det ska bara vara å göra så.. lycka till.. hoppas du finner nåt fint där.. säg till om det är nåt annat..kram på dej. Helan.