fredag 13 november 2009

Fredag

Helg och bara mys...Vi har jobbat mycket båda , bara setts i dörren om ens de..
I kväll blir det att vara klassmamma på skolans disco en stund..
SEN............ blir det mys med kräftor och ....vitlöksbröd...
Imorgon är et fullfart igen .. jakt för Palle ... och shopping för mig .. JA MAT..!!!
kvällen är det så äntligen dax för vår SPA kväll men vaxning och dyligt... sushi står på menyn .. och sen en gooood efterrätt som jag inte kan berätta ännu... ;-)
Söndag .. ja då får man väl vila sig lite så man orkar jobba sina 2 sista nätter ... mån och tisdag...
Blandade känslor just nu ... sorligt att veta att de mysiga långa ledigheterna jag har försvinner.. men att vara ledig (nästan) när alla andra är det får överväga....
njut av dagen den kommer inte igen..
Nu sakll jag njuta av regnet genom mina nyputsade fönster!!! ;-O

3 kommentarer:

annika sa...

Oj så gott det lät! Vi har åxå haft en sån vecka. Janne kommer hem efter att vi åkt på morgonen å sen träffs vi en timme innan han åker. Tur det inte är så ofta han har sånna veckor.

JonteJenna sa...

Jag tror att du gjort helt rätt!! Bättre för hälsan att jobba dagtid, det är faktiskt vetenskapligt bevisat.
Kramen & ser fram emot efterrätten, jag bara önskar vad det kan vara!?

Vitt o Vältummat sa...

Hej Nettan
Det blir säkert bra att jobba dagtid. Jag jobbade natt i 11 år och trodde inte jag skulle kunna ändra på det men nu vet jag. Människan är inte gjord för nattvak för länge. Det är helt rätt att du börjar med vanliga tider
Lycka till
Kram
Åsa