tisdag 17 november 2009

Sista natten......................

4 kommentarer:

japp sa...

TJohoooo.. sista natten, lycka till vännen.

Tack för att du är uppriktig.. de uppskattar jag. Tog bort bloggen, nu är bara Hålan kvar..
kram på dej, goodluck me den sista natten å nästkommande DAGAR.. kram H

♥ Pernill@ sa...

Men åhhh det är skitjobbigt att jobba dag *ler*
Jag har ju fått blandat och längtar efter mina nätter !!!!

Photo by Maria sa...

Lycka till i natt och absolut lycka till med dagarna :-)

Nu är det min tur att fråga dig..
Ditt Kram Nettan, hur får du in det?? Jag kommer ju in på den sidan där du fixat det men jag fattar inte :-S

Kram från Trög-Mia

japp sa...

Heij.. det är inte svårt alls att lägga in en ny bakgrund.. gå in påp den sidan, via min länk längst upp till vänster.
Så ser du där att det finns Christmas på höger sida..
klicka på den bild du önskar, sen har du länken längst ner på höger sida.. det står "Blogger code".. kopiera den och infoga i ett html/java script gadget.
Inte alls svårt.. testa igen, så hör du av dej om de inte funkar.

Men duu.. OM du har 3 kolumners, så kanske du måste byta, eller se till att du söker christmas-bakgrund från 3 kolumners, såklart..hihi.

Kram på dej, å lycka till. Helan.