torsdag 19 november 2009

Strömavbrott. .


Sen kl 01 har vi bara haft ström på låg nivå eller vad de heter. Nu har vi ingen ström igen.och inget vatten efter som pumpen går på el. . Med lånat vatten kokade jag kaffe på gasspisen. Hurra för gas. Och batteri radio. Soffläge. .

OCH NU.. så har vi ström igen....
läser bloggar som jag missade i går ,, inte bara av strömavbrottet utan av avbrottet imin hjärna:-).. fick sån huvudvärk att jag bara låg och lata mig hela dagen... idag är en bättre dag men i morgon hoppas vi på en ännu bättre!!!!

6 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Skönt att huvudvärken gått över och skönt att elen är tillbaka, kan ju vara mysigt utan med, ett tag..

Tack snälla söta du för hjälpen med signaturen.. Du förklarade så jag fattade :-)

Ha nu en bra kväll..

Kram
Mia

jeannette sa...

Hej vännen
Ja man myser mer om man inte har någon ström :) Det måste vara vädret som gav migränen min man hade också jätte ont i huvudet.
Sen undrar jag också hur gör man en så personlig handstil. kramar vi hörs

jeannette sa...

Vad fin din sida har blivit. Kramar

jeannette sa...

Ja jag ska till jeanette på lördag om det inte kommer5 något i mellan. Ses vi där eller. kramar

Jeannette sa...

Hej igen
Tråkigt att det är konstigt på min sida men hos andra funkar det. Har du den på dina favoriter kanske du ska lägga upp den på nytt , prova med det. kramar

japp sa...

Heij.. tur du hade både gasspis å batteriradio.. du är preparerad för såna avbrott..de är bra de.

Hoppas fikat blev gott.. men de blev de säkert. å att ni fick en trevlig stund me främmandet.. kram på dej. Helén.