måndag 9 november 2009

Efter sol kommer regn..

och så är det verkligen.... underbart promenad väder i lördags och i går regn ,,, regn .. och i dag lika så... och blåst...
ja inget vi kan gör nåt åt mer än kura inne... vid brasan..
1 nätter är avklarade och nu är jag ledig i 2 ... fast i morgon skall jag träffa min chef.. och till vår företags hälsa.... så var den lediga dagen rädda.....

en sak måste jag ber ar alla om som har mig i sin blogg lista .. där ni har automatisk uppdatering när jag bloggat... ni måste plocka bort mig och lägga in mig igen .. nåt har hängt sig .. jag kan ingenting göra fån min dator.. sorry.. annars kika in när ni vill jag försöker blogga varje dag...

nu skall jag till tandläkaren för sista gången på vääääldigt länge hoppas jag!!!!

2 kommentarer:

japp sa...

heeij.. så du jobbar själv du me.. tur för mej de bara är 2,5 nätter var 5.e vecka.. skulle itne stå ut annars.. usch.. det är väl inte menat att man ska få jobba själv bland maskiner sådär..usch.

Jag har lagt till dej igen.. hoppas de ska fixa sig för dej me bloggen.
Nu ska jag försöka få lite gjort på min nya blogg.. håller på med en julblogg.. kram på dej å duu.. kul me resa.. kram på dej. Helén.

Photo by Maria sa...

Ja jag tänkte att det måste ha hänt ngt för alla dina inlägg låg efter varandra, tänkte först att du varit hemskt flitig ;-)
Får ta bort och lägga in igen..

Visst är det tråkigt väder.. Men på gymmet gjorde det ju inte så mycket och sen an man ju sitta inne och mysa..

Kram
Mia