söndag 25 oktober 2009

40+

var var genomsnitts åldern på Ladiesnight i går på Malmö arena...
och då var vi 5500 ...Ladies?!!
Synd bara att alla inte förstår sin( rätta) ålder...
Dessa ladies med väldiga barmar och välsvarvade rumpor
kom i de minimalaste kläder man skådat.
Ladies som redan innan uppträdandet var så glada i hatten att dom fick ledas ut..
väl förvaltade 1000kr!!!! som faktiskt VIP biljetten kostade..;-)
Ladies som hämtas av polis och som fullständigt attackerade kvällens underbara "pojkar" som om dom ägde dom..
men så vit jag vet så är alla upptagna...gifta ,sambo, har barn
eller de räknas inte när man är artist.. ?
PATETISKT!!
Kanske är jag en av dom 40 + ladies som både accepterar mig som just 40 +
och vet att man kan ha roligt utan stora alkohol intag och utan att behöva exponera min kropp.. skrika som galningar och bete sig som småbarn..
Vi 7 ladies som hade äran att ha VIP biljett till middagenes 1510 sålda biljetter satt på relativt bra platser från scenen hade en trevlig kväll..med många skratt och glada till rop..
För mig en kväll att minnas .. underbar underhållning och en kram av världens starkaste man!!!

love

2 kommentarer:

pysseltanten sa...

Usch ja...
Kommer ihåg för några år sedan...
Jag o min syrra hade fått biljetter till typ Chippendales...kommer inte ihåg vad showen hette...
Men Guuuuuud....
Man skämdes å en dels vägnar...
Medelålders damer, som betedde sej som SLAMPOR....usch o tvi...
Neeeh..lite självaktning har man väl..
De kallade ju upp en del på scenen oxå...o var GANSKA lättklädda...o dom här damerna som vart upp...fyyyy sjutton...
Lite ÄCKLIGT faktiskt...
Men att TITTA på...mmmm...lite ögongodis e ju ALDRIG fel...=)))
Natti natti, vännen...

Photo by Maria sa...

Ja det finns en hel del som glömmer att de inte är 20 längre.. patetiskt..
Kul att ni hade så roligt, det hade ju jag veckan innan på samma sätt :-)

Njut nu av ny vecka..

Kram
Mia