söndag 11 oktober 2009

En regnig söndag..

Så skönt, inga krav , inga måsten...
Huset blev fullt till Lunch... Ärtsoppan fick åka fram och i en hast slängde jag i hop en pannkaks tårta ... Maten räckte till alla och mer där till... Alltid lika kul att få improvisera...
Nu har jag meckat hela eftermiddagen ed att försöka komma på hur man bäst sätter ett lite draperi eller vad man skall kalla det på min hyllskänk i köket....
Jag är inte överens med mig själv...de är väl tur att det inte är nån annan jag bråkar med!!!
I kväll är man jak änkling... Älgjakten börjar ju i ottan i morgon så Palle far i väg till Örkelljunga i kväll redan..Christoffer är i Norrland och jaga älg....
Tobias och jag skall gå på bio....Flickan som lekte med elden .. förra gången han och jag skulle på bio ..släppte dom inte in oss för att han inte var 15... Detta var i januari när wallander hade premiär på nåt.. Tobias blev 15 i Maj!!!!Nu blir det 15 års bio ....för hela slanten....
Njut ... i morgon är de vardag för vissa... andra .. som för mig är det fortfarnade helg jag skall till min favorit.. tandläkaren....07.40....(läs ironin i det)

2 kommentarer:

Hannis sa...

Åhh,du måste berätta sen vad du tyckte om filmen!
Hoppas att den är bra!


Kram Hannis

Photo by Maria sa...

Trevligt med fullt hus :-)

Ha en bra kväll med bio..

Njut av tandis i morron ;-)

Kram
Mia