torsdag 22 oktober 2009

Svarta änglar



Så har jag äntligen börjat skapa igen...
nu är mina svarta änglar till salu... och några svarta hängen..
andra färger på änglar kan beställa men på gång är gröna och röda och kanske några i silver...
Örhängena kostar 120 kr paret nickel testad krok
änglarna och hängena kostar 60 kr styck 7 kr tillkommer i porto men köper du mer än 1 sak bjuder jag på portot...
för frågor maila mig gärna
annorlundafotter@telia.com eller skriv i kommentar rutan..
Nu åter till verkstan............

angel

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Fina änglasmycken :-)

Ha nu en bra kväll..

Kram
Mia

japp sa...

Guu, så fina smycken..skulle vara snyggt me ett sånt fint hänge..=)

Tror det är ett photoscape-program, vet egentligen inte hur jag fått in det.. kanske det är via jobbdatorn..hmmm?
Googla på det, kanske du finner det.
kram på dej vännen.. gonatt. Helén.

Kim sa...

Kikade in och njöt av alla vackra ting som du skapat! Jag vill passa på att tacka dej för allt stöd du gett under mitt bloggande. Tusen tack! / Kram.

exklusivvardag sa...

Vad fina de är :-)

Inspiration i vitt sa...

Vilka fina smycken, du är såå kreativ.
Nu kan du baka den goda kolatårtan om du vill, recept på min sida.
Kram på dig/Ingela.