tisdag 20 oktober 2009

TOMT HUS

(Bilden är sen i fjol....)



Idag vaknade jag till ett tomt hus.. båda barnen är i Osby...Tobias är där 1 vecka för att praktisera
på vildmark och äventyrslinjen... (och Christoffer går ju där sedan 1 1/2 år tillbaka på jakt och viltvård... )
Huset känns konstigt tomt fast att T är mer borta än hemma annars oxå..
HELA huset för sig själv .. ingen man ka gnälla på varför det ligger saker överallt för nu är det bara jag hemma och Palle på kvällarna..
Resterande vecka blir som alla dagar.. fast utan nån som vill bli servad med mat och rena kläder

Idag skall jag till tandläkare och sen hem och städa lite och PYSSLA...Palle jobbar länge idag..
de finns färdig mat(rester) i frysen om vi blir hungriga ..

I morgon är det dagtjänstgöring.. skall ha planeringsdag med jobb på Arenan i Malmö.. vilken timing samma dag som Ikea har invigning... gissa om det blir kaos på gator och torg kring svågertorp...jag hoppas kunna träna oxå i dag... knät verkar hålla nu...har lite abstinens!!!!!

Torsdag natt är jobbenatt och fredagen kommer barnen hem igen ...
Lördag: en helkväll med Martin Stenmark och hans pojkar....!!!
så är denna vecka snart slut..
tiden bara rusar iväg.................SNART JUL

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Såna veckor kan vara sköna ibland.. Att få rå om sig själv..

Ni kommer att få lika underbart kul med Stenmarck och gänget som vi hade i fredags :-) Hälsa dem från mig ;-)

Ha en goer kväll..

Kram
Mia

Jessie sa...

Hej vilken fin blogg du har! Passa på att ta väl hand om dig själv nu då när du får mera tid över:) Så är du utvilad och glad sen när de kommer hem.

kram från Jessie

Anonym sa...

Åh, du är världens goaste... Tack för uppmuntran på min blogg. Jag tycker om din också! Kram Mimmi