torsdag 1 oktober 2009

Nu skall..

inte mecka mer med fota och bakgrunder... jag lovar.... tror jag .... jag skulle vilja ha en annan bakgrund men den var upptagen av pysseltanten.... så jag fick ta den näst bästa och den duger bra till min blogg...
annars händer det inte så mycket nu .. hösten är här ... stövlarna på i dag när jag for i väg med sonen till tandläkaren... ved inburet .. för en brasa måste det bli i kväll inna jobb .. brrr i dag är det kallt vinden viner och regn och hagel av löser varandra... men jag är rätt nöjd.. inga krav på en massa som måste göras..sista natten innan helgen .. och den är full bokad.. så håll tummarna att min snoriga näsa blir bättre...
För lite sedan fick jag en utmaning av Nattmia som jag fortfarande funderar på ..
jag skulle bekänna 10.. saker om mig själv...

1. Älskar inrednings program.
2. Har textil utbildning.. men hatar att sy.
3. Gillar att träna ...
4. Som tur är för jag älskar mat..
5. Har väldigt dåliga dator kunskaper...
6. Slav under bloggen.
7. Älskar sol och värme.
8. Borde byta jobb....
9.Gillar långpromenader men den bok i öronen.
10.Älskar att shoppa!!!!!

Jag ger utmaningen till alla er som känner att ni vill delge oss bloggare nåt....

3 kommentarer:

pysseltanten sa...

Hihi...sorry...=))
Meen du...har du lagt in bakgrunden för 2 eller 3 kolumner?
För den här bakgrunden har jag oxå haft...=)), men tycker att den är så bred hos dej...
Man ser liksom så lite av den...
Kanske ska kolla?...=)))
Spännande utmaning...har oxå fått den...
Ha en härlig kväll...
Kraamizar Git

japp sa...

Å hej å håå du..

Här kommer ju jag me en utmaning till dej.. men om du inte vill göra om typ samma så har jag 2 till utmaningar på samma ilägg.. så vassegoo.. ta för dej.

Duu.. den bakgrunden du har nu är jättefin den me.. Kika gärna in på den sidan jag plockar ifrån.. där finns de mer superfina bakgrunder.. kram på dej å trevlig helg. Helan.

japp sa...

Heeij.. ingen fara hörru.. det är ju inget tvång, jag blir inte sur eller ledsen för de, visst hade det väl varit skoj å få veta lite om bloggvännerna.. men de e lugnt.
Jag tycker me att de kan hagla ner flera ibland, då orkar man inte ta till sig alla.. så ibland gör jag det å ibland inte.

Önskar dej nu en fortsatt fin Fredagskväll.. jag jobbar..får åka hem å sova efter 06.
Just de ja.. sonen skulle ju hit upp ja..veckans väder, hmmm.. tror att nätterna blir kring -2-3 grader å dagarna kring +5 om jag fattade rätt.. eller såg rätt.. så lite snö skulle me dra in här över norr.. snöblask iaf... så be honom ta me lite varmt på kroppen..
Önskar honom en trevlig resa.. å hoppas han får skoj här uppe.. kram på dej.. trist att du inte hänger på ..kram Helén.