torsdag 29 oktober 2009

Efterlysning

Är et nån som vet vart man kan hitta små kakformar i koppar ?? typ mandelmussle, muffins formar eller nåt i den stilen? jag har letat på blocket och tradera men de finns bara stora och de har jag redan .. för länge sedan hittade jag 2 på en loppis men nu vill jag ha fler,......
Har nån i sina gömmer eller vet nån bra affär????

Har i dag varit runt i världen .. jag har varit i Hörby!!!! och lämnat min bil på service... och de är inte kul .. jo att få bilen sörvad är kul men inte betala en 6000 mila service..
men på vägen hem hittade jag en del roliga butiker .. fick shoppat lite nya kläder på en outlet i Rolsberga de är alltid kul,..

kom just på att i Hörby ligger en jätte mysig antikhandel på torget,
dit blir det en tur i morgon när jag skall hämta bilen...
kanske bilen kan ta en annan väg i morgon och hitta till prylgubben på väg 13 utanför Hörby med vem vet ...?!
jo chaffören.............♥



5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är säkerhetschef och därmed inbillar jag mig att jag är immun mot influensan. Det borde följa med befattningen på något sätt. :-) Läkerol tycker jag mycket om. Och lakritsvarianten av Fishermans friends. Kram Mimmi

Anonym sa...

tror jag har sånna i mina gömmor, ska kolla efter.....VAd ska du ha dom till då?

Photo by Maria sa...

Tror nog att bilen kör dit helt frivilligt i morron ;-)

Jag har en utmaning till dig i min blogg.. Men bara om du vill så klart..

Kram
Mia

Hannis sa...

Du ska se att du hamnar just där hos prylgubben=))

Tyvärr, inga tips.

Ha en bra helg/
Kram Hannis

Hanna sa...

Tyvärr vet jag inte var man kan få tag i sådana små formar.
Ha en fin helg.
Kram
Hanna