måndag 26 oktober 2009

Mörker behöver ljus...


bilden är lånad på google...

Jag hade lovat mig själv att inte beträdda detta stora varuhus innan November, så alla andra hade varit där.. så jag slipper trängas och stå i kö.. för mig finns inget värre än hysteriska människor och låååånga köer... där av sällan besök i ULLARED och andra lågpris butiker... men kan man hålla sig borta från IKEA??Nä inte ens jag ... ljusen har börjat sina i mina förråd och efter mycket övervägande så blir det i dag måndag en tur dit med Camilla.. som inte var så svår övertalad.... mer rapport kommer om detta enorma varuhus...hoppas vi hinner hem innan träningen....

Ett överfullt ikea... man såg inget och man gick som på gåsaled...trots detta enorma hus...
vi tog oss till ljusavdelningen och sen hem för en mysig fika med karemummakaffe
och levande ljus....
Nästa besök blir om några månader...hoppas då att nyhetsbehaget lagt sig..

4 kommentarer:

pysseltanten sa...

E de till Malmö ni ska?..
Själv kör jag alltid till Helsingborg...
O de börjar bli DAX...=)))
E så sugen på att kolla in deras julpynt...
Kraamizar Git

Photo by Maria sa...

Ha så kul på IKEA :-)

Kram
Mia

Jeannette sa...

Hej du.
Kul när man hittar en bloggare från skåne :)
Sen hittade jag på din sida bloggare som jag följer. Ikea är ju ett trevligt ställe jag har inte varit på det nya väntar någon vecka till. Ha det bra :)

LILLA BLÅ sa...

VARFÖR är IKEA alltid överfullt av folk. Måste alla dit samtidigt, spelar ingen roll om jag åker dit på söndagen eller onsdagen...
Men visst är de tkul att kika runt hos dem ;)

Kramar @nette