fredag 9 oktober 2009

En förmiddag på..

Friskvårdshuset är de lyx eller....?????
Började dagen med en fruktansvärd nackspärr...och en sömnlös och tänkte ställa in alla dagen aktiviteter..
men övertalade mig själv och tänkte på mina stackars tår som skrek efter en fotbehandling...
och mina naglar behövde verkligen det där besöket hos Petra......Nu tänker ni som följer min blogg ,hur var det nu med hollywood tänkandet...och lyxen!! Men är fotvård lyx??? Nej inte för mig som själv är fotvårdare.. det är nödvändigt!!! och ATT ha fina naglar nja.... men jag brukar säga att jag röker inte så nåt måste jag unna mig... vardags lyx!!!
Att jag sen råkade springa på massören och hon faktiskt hade en stund över till min nacke var inte helt fel.....
Tankad med kaffe och lite energi fortsatta jag till Malmö för shopping!!! Nu går ni väl i taket.. shopping det var ju inget för mig.. men jag shoppade bara till kvällens middag.. "på gröna apoteket"...Ja några nya orkideer fick oxå följa med hem..rindu
Nu väl hemma med en bankande skalle skall jag nu dammsuga , hänga tvätt och rasta hundarna så var det med den lyxiga dagen.... Lyxhustrun har plikter oxå..
En lugn fredags kväll med räkor och ost kommer att avsluta min dag som både varit lyx och plikt..En vanlig dag i mitt liv med andra ord...
Ha en skön kväll på er alla...

Och tack för alla fina kommentarer i förgående bloggar......
ros





3 kommentarer:

Hanna sa...

tack för titten.
Hanna

Hannis sa...

Det är precis sånt där man behöver unna sig!
Mycket=))

Kram Hannis

Photo by Maria sa...

Lite vardagslyx behöver vi alla.. Och vi vanligt dödliga har ju ickelyxen kvar att göra efter vårt vardagslyx, sånt har inte Hollywood fruarna.. Jag gilar oss mer som kan njuta av de gånger vi lyxar till det :-)

Njut nu av sömn i natt..

Kramar
Mia