söndag 18 oktober 2009

Underbara bloggare.....

I natt när jag jobbade hade jag en stund över och satte mig med en kopp te och lästa bloggar...
vilket tids fördriv tänker ni . men det finns inget som är så kul .. jag blir så inspirerad och glad...
En nyfunnen bloggare skriver om vardagen som ironwomen ... jag skrattade så jag grät ... vilken underbar tolkning av vår .. vardag...SÄKERHETSCHEFEN
De har blivit lite som ett gift att läsa och skriva blogg , ibland funderar jag över hur många som läser fast jag vet att antalet besökare har passerat 5000 .. vad ni ser i min blogg .. hade varit kul att veta .. själv bloggar jag för att jag gillar att dela min dag men nära och kära. och alla ny funna vänner...
En annan blogg jag bara måste ge ett slag för är PYSSELTANTEN LANTLIGA JULBLOGG
som även har en vanlig blogg... underbara Git... du är så mysig...
Och så har vi NATTMIASBLOGG
så duktig fotograf .. med underbara bilder och inlägg på allt och inget ..
utan er och alla andra som delar med sig av sin vardag eller hobby... hade jag haft ett mycket mer välstädat hem .. manglad och struken tvätt... rena fönster mm mm..
men jag hade inte varit så glad och haft all den inspirationen ni ger....
så tacka alla även ni som just i dag inte ät nämda .. jag har en lång list men underbara bloggare.. och även ni är underbara....
kram på er
Nettan♥ ♥ ♥

7 kommentarer:

pysseltanten sa...

Men...åååh....TAAAACK, goa, goa du....=)))
Den här bloggvärlden är helt fantastisk...
Tänk att kunna möta sina goa vänner, utan att behöva gå utanför dörren...=)))
Att kunna sitta o "snacka", i pyjamas med håret åt alla håll...
DE e heeeelt UNDERBART!!
Ha nu en häärlig söndagskväll, vännen...
Kraamizar Git

pysseltanten sa...

Hihi...jepp...bytte bakgrund igår...=))
Heter Birgit Fransson på FB...
Kraamizar Git

Agnes Maria sa...

Så gullig du är vännen ! och blogg vännerna är ljuvliga !
Ha en fin vecka.
Kram Åsa

Hanna sa...

Ha en bra söndags kväll!
hanna

JonteJenna sa...

Håller med dej, det är som ett gift!! Och jag skulle kanske inte behöva läsa din blogg, känner mej ganska informerad iaf ;O)
Men alltid kul att se nån kul bild eller nått som har gått mej förbi.
Kram på dej och mannen! (Om jag skickar kramar till dina kids, blir dom väl rent förskräkta!)

Hannis sa...

Så rätt!
Visst är det häftigt med all inspiration,skratt och i bland tårar beroende på vilken blogg man läser.

Fint skrivet av dig!

Kram Hannis

japp sa...

Heeij.. visst är det härligt me alla gooa bloggvänner..

så du gillar Niklas i idol?
vi tyckte me att de var bättre att niklas fick vara kvar än camilla.. tror mer att hon ska sjunga schlager, men jag tycker ändå att hon var duktig på att sjunga iaf.

Hoppas allt är bra me dej.. jag e lite på g igen.. kanske inte fullt ut..får se. Är inte riktigt full i goe än.. men de kanske blir.

Nu ska jag vila me lite.. ha en fin kväll å go vecka..kram Helén.