måndag 12 oktober 2009

Vänner..

I ett sms i går stod det..
ÄR du hemma i morgon kommer jag och syrran... på lunch...
vi tar vax grejorna med...!!!! Klart jag var hemma.. hade bara ett tandläkar besök tidigt i ottan...
Vilka underbara vänner man har som bjuder in sig själv.. jag var tvungen att fixa riktig lunch inte bara fil och flingor.....
Fin om benen och brynen... Tjejprat , kardemummakaffe/te..
I sken och värmen från brasan planerade vi nästa riktigt efter längtade tjejkväll... utan barn och MED vin...
Kvällen till ära blir det träning.. vad annars ...
Palle är fortfarande på jakt men väntas hem med mörkert...Så långt som till nu har jakten varit lyckad...sa han..
Lite Anna Anka blir det allt i kväll MED mina ny gamla glasögon har ju anlänt i dag efter om slippning... så nu ser jag igen...på gott och på ont.... ont är dammråttorna....


love

4 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Härligt med såna vänner :-)

Njut av kvällen..

Kramar
Mia

pysseltanten sa...

Hallojsan...=))
Vilken myysig dag!
Inte heeelt fel med tjejträff...=)))
Åå...får dåligt samvete när jag läser...TRÄNING...=//
Har inte tränat på flera månader...
Usch känner mej som en soffpotatis...
Måååste verkligen ta tag i de igen...
Ha nu en myspysig kväll...o TACK för att du kikar in till mej...FAST jag är en usel bloggvän just nu...=))
Kraaamizar Git

japp sa...

Heij.. tack för dina fina ord hos mej.. så roligt me bara er tjejer å allt mys.. de kan man behöva ibland.

Är in som hastigast, för å svara lite kommentarer.. så jag inte samlar på mej så mycket, då jag är en sån som MÅSTE svara alla jag fått..de känns viktigt.

Hoppas er kväll var härlig å att ni fick rejält me myz. Å att jaktlyckan var total.

Ha de bra.. kommer nog tillbaka riktigt snart, känns inte så långt bort, men det har varit såå skönt å bara få njuta utan blogg lite, det finns ju så mycket mer å göra, eller hur.

kram Helén.

japp sa...

TACK NETTAN.. DU E GOOER DU..!!! HELÉN