måndag 5 oktober 2009

Idag blir de "skit "prat ...

och hur jag blir avhyst på de stora shopping centrat i Burlöv...
Vilken dag.... borde sovit länge för jag skall jobba i natt.. men ack sonen hade glömt att han skulle ha idrotts dag i dag och än de ena än de andra behövdes frågas, skrivas lappar om.... hallo han är 15 år .. måste man då ha lapp om att man får lov att cykla hem själv från bokskogen efter avslutad löpning???? han kör moped... han åker till stora staden Malmö själv,, ???!!!!
Ja nu var man vaken ...
och... kan ni tro STOPP I toan... hur kul e de?? vill inte ens berätta ..schit..... får de bli ..
men även de löste jag med lite råd av maken på telefon... en bra kvinna reder sig själv hur äckligt det än var... nog om de....
I väg i 190 för att åka till optikern.... igen... nåt är fel på mina nya glas ögon..... ja visst börjar jag bli .. äldre.... men jag har bara haft dom i 2 v och jag ser inget sämre med dom än dom gamla...
och visst var det mig de var fel på.... dom var för svaga... jag har haft en bra dag när dom provades ut sa den ny optikern....nya är beställda... och precis när jag tänkte börja min shopping runda ... gick strömmen på Burlöv center.... alla männinskor blev avhysta efter ca 10 min då elen ännu inte kommit tillbaka....
Inget blev shoppat ... For hem och fick göra kött/grönsakssoppa för de hade jag ingredienser till.. visst jag kunde ha kört till en annan affär men jag ville bara hem och sova....inför jobbe natten...
Hur skall denna dagen sluta.. vågar inte ens tänka.. och jag som snart skall köra och träna...
Ge mig styrka.....
kram NETTANangel

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag beamar lite styrka till dej..............så nu har jag gjord det ;O)
Kramar Camilla

Agnes Maria sa...

Tänk hur vissa dagar blir !Skickar lycka till kramar till fortsättningen av dagen.
Ha det gott.
Åsa

Photo by Maria sa...

Vilken dag.. Hoppas träningen och resten av dagen löper på bättre..

Kram
Mia

annika sa...

Jag har haft en lika dålig dag jag med :( Uppförsbacke i livet just nu kan man säga. Kram