lördag 10 oktober 2009

En lördag utan planer...

Idag skall jag plocka fram den.. jag hade(nästan) glömt att jag hade en...De är ju inte sååå ofta man använder den...men i dag är jag ensam hemma hela dagen..och vad passar bättre än att krypa ner i sängen och igen och njuta av denna underbara... spikmatta...gile
Tack Mia för att du påminde mig om min kompis....

Sen skall jag nog bara njuta av dagen ta den som den kommer...kanske ta en liten tur men en bok i öronen... hösten är en underbar tid om det inte regnar och blåser ... och det gör det inte idag ..!!!
En lördag helt utan planer..underbart...Undrar vad denna dag kan ge....Men visst är det lyxigt att bara få vara...
ps kom just på att jag har en maskin tvätt att hänga... hmmm.

5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Varsågod för påminnelsen ;-)
Hoppas du har haft en skön stund på spikmattan.. Jag skall ta och lägga mig på min lite senare..

Ha en fortsatt bra dag..

Kram
Mia

Agnes Maria sa...

Ja, visst är det härligt att bara vara, det måste man unna sig lite då och då.
Ha en underbar kväll och bara mys.
Kram från mig.
Åsa

LOPPISLIV sa...

Lördagar utan några planer är de bästa, att få ta dagen som den kommer och bara vara ledig, underbart! Ha det gott. Kram Paula

NoOne sa...

1000-Tack för "tassavtrycket" :)
Min bakgrund är en gjord/designad av min vän ♥...Ha en Skön söndag!

Sanny sa...

Hej!
Men Nettan...skall du verkligen ändra på denna fina blogg, den e så härlig, harmoni i både bakgrund header och inlägg, jättefint har du det.
Men jag skall ha det i åtanke om jag stöter på något passande eller får någon ide.
Vill tacka för din förståelse!
Ha du också en skön söndag.
Sanny