lördag 28 februari 2009

Bilder på smycken

som jag utlovade...
all ni som känner mig vet att jag alltid pysslar...
är nån intresserad i samband med partaj
eller liknade kommer jag gärna och visar mina smycken,
annars kan man maila för fler bilder eller titta in hos mig...
här är några till höger under min profil har jag lagt ut lite bilder...
som blev kvar efter min visning i Torsdags...
Men dom tar fort slut har jag märkt...

Annars: jo, 2 jobb nätter kvar...
sen blir det en tuff vecka med kurs på Tisdag
jobba Onsdag och Torsdags natt
samt jobba x på Lördag....

kram på er...Nu behöver jag lite vila!!!!

1 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Nettan,

Du som gillar mina ägg kan väl köra hit på min påskmarknad så får du se dom live och välja ut vilket du vill om du är köpsugen.

Maila din mail adress så får du vägbeskrivning

Ha en skön vecka