onsdag 18 februari 2009

Snigelpost är det bästa som finns...



Tack Annika!!!

Förlåt för jag inte kommit till skott med ett brev.. jag lovar bättring men sa inte när..*ler*.

Ja finns det något roligare än att få post ja då menar jag inte räkningar, dom brukar jag slänga i kaminen..... skämt och sido..
det är ju faktiskt inte så ofta man får nåt kul med den gula bilen längre...
Så jag blev över lycklig när jag fick ett alla hjärtansdagskort från en underbar vän från Norrland..

Idag har jag som jag skrev i går gått av mitt pass och är ledig 9 nätter
skall bli så skönt att bara få vara...vi har det rätt tufft på jobb just nu och man behöver verkligen lada batterierna mellan varven....
tur jag har min boxning annars hade jag nog gått och varit små sur hela tiden...

Även idag skiner solen från en klar blå himmel men hundarna och stavarna får semester idag..
jag skall veckohandla och hämta sonen i Burlöv innan jag skall träna....
Har fått köra Chrille till sitt"jobb" .. man kan ju inte begära att han ska ta moppen dom 2 milen när det har varit - 10 g på mornarna...
Chrille har egentligen sportlov men är hos en fågeluppfödare och jobba på lovet..
månde det bli av detta barn det är bara jakt.. jobb som gäller...
men det är kul att han har en hobby...
Tuben chillar mest runt som han kallar det....

Jag får inte glömma och säga grattis till Min moster Marianne "Hoppas du får en bra dag.."
och min väninna Pia.."Ses på lördag..."Lycka till med tentan..

0 kommentarer: