söndag 15 februari 2009


kan ni tro att våra grannar satte näsorna i vädert
när min man lade kalkonen på grillen kl 14.00 och sen griljerade skinkan där....
Även kalkonen fick sig en omgång på grillen....
underbart god kalkon....och inte en massa os inne och ingen smutsig ugn!!!!!

Även i dag har det blivit en lång tur .. man måste ju bränna lite mat...
Handen börjar bli bättre kan göra mer och mer men får inte diska och bära mm
(jag saknar min assistenter!!!!!!! hoppas ni har en skön jul)
tur man har ben att gå med.. innan julen är slut har jag många mil i mina nya MBT skor....

Idag bär det av till Palles syster på lite jul firande..
I morgon skall det börja byggas hos oss.... har önskat mig en garderob i hallen och en förstekvist
vet ej vad dom tänke börja med.. om dom börjar, kanske blir det bara George/svärfar som bygger..
Palle är såååå förkyld...

God fortsättning på helgen.. Vila mycket och njut av den goda maten.. snart är det nya tider...

0 kommentarer: