söndag 15 februari 2009

Ny blogg..

Nu har jag suttit i evigheter igen med min gamla blogg,den bara hänger sig och inget går att redigera.. jag blev så irriterad att jag flyttade hela bloggen hit... kanske har jag inte fått med alla inlägg som jag skrivit under året men så får det vara .. ny blogg, nya tag och jag lovar lite mer hem och miljö... och så ännu mer träning... jag lovade ju att rapportera om mina 10 kilo.. tyvärr händer inget på vågen men
jag äter nog lite fel just nu .. inte så mycket sött bara fel tider och lite för lite... bättring from i morgon måndag.....

Annars idag. jo en lång tur i skogen men mina "SYSTRAR".. underbart i snön och med mina töntstavar.
Så nu var dom invigda, och det gick jättebra att gå.. trotsa att vi överträdde allemansrätten med lösa hundar....

ha det gott på er nya inlägg kommer hoppas jag.... kram på er.. glöm inte söndags mysa...

0 kommentarer: