torsdag 19 februari 2009

Ledig!!!

betyder stig upp och kör din son till jobb.. det snöar ute....
hem fixa tvätten,läsa mail och packa 1 smycke som jag sålt via min blogg.. jätte kul...
ut med hundaran .. hem duscha och i snart bär det i väg till Svedala.. skall fixat lite ögonbryn och vaxning.. kanske hinner vi en kopp te.. innan jag far vidare på Kibox, egentligen borde jag vila idag har såååån tränigsverk...men vad gör det om 100 år..imorgon kan jag bara lata mig ... !!!
När jag kört sonen till jobb...
Sen är ferbuari lovet slut och Chrille åker tillbaka till Osby och vardagen intar Olssons igen...
Man vänjer sig fort att bara ha ett barn hemma i veckorna.. så det blir en omställning varje gång han är hemma länge... fast det är så mysigt när han kommer hem, han har sååå mycket att berätta om skolan,jakten och allt som händer i den stora staden Osby.....
Nu blir det en hundtur i snön....
kramis!!!!

0 kommentarer: