söndag 15 februari 2009

imorse när jag kom hem fick jag frispel.. saker överallt.. tvättkorgen som svämade över och hundrummet som ett ända kaos..
Jag tittade på eländet och gick och la mig... nån timme måste jag sova även om jag haft en jätte lugn natt på jobb...

Men nu så ha jag tagit tag i röran och har en lite paus innan jag tar tag i ovan våningen.... jag har gått fram som en ångvält.. dammat,dammsugit,vattnat blommor och tvättat golv.. flyttat på saker man normalt inte orkar vid en vanlig städning...

Känns rätt skönt då jag har en stressig vecka framför mig och kalas på Lördag... Chrille fyller 17 så det blir lite alla hjärtans kalas som vanligt....och maten fixar ju mannen så det är bara tårta och dammsuga över på lördag som jag behöver fixa...

nu blir det mer städning.. måste smida medans järnet är varmt....

siata natten på detta pass och en wallander film på tv så denna natt skall nog oxå gå....

kram♥

0 kommentarer: