söndag 15 februari 2009

idag är jag väl värd ett glas vin.. först gick jag min dagliga runda på 45 min...
sen hann jag massor därimellan....handla ,fixa naglar och massor av telefonsamtal
innan jag och mina underbara "assaitenter"......
(undrar vad jag skall kalla dom när armen är läkt.?????)
ok mina underbara vänner och de alla 4 benat tog oss en lååååång tur i Torup/Bokskogen
1.5 timme var vi ute och gick i rask takt.. tänk vad duktiga och så många points.....om man nu räknar de!!!!!

Kl 15.30 hämtade jag Chrille på sitt jobb i i Burlöv.... hur man nu kan kalla att att städa kullhus
(för fågeluppfödning) för jobb och göra det frivilligt sen... men har man fåglar som hobby så får man ta skit jobben oxå..
Mats(hans chef) är väldigt nöjd med hans insats och betalt får han ju....

Nu är det inte många dagar kvar på detta eländiga år..
ja ja nåt kul har det haft med sig,,men en massa elände oxå
Men allt har en mening i livet och det är bara att acceptera att livet ser ut som det gör..

2009 är ett nytt år med nya utmanningar och ...säkert motgångar....
EN SAK ÄR SÄKER...10 KG till skall bort innan juni..
så nu är det slut på sötebrödsdagarna.. bara morötter och motion.....
för då åker vi till Sydafrika om allt går vägen...
och Mars är det tänkt att jag skall ta en tripp till Norrland.. bara jag hittar nån resa till vettigt pris...
Tuben blir 15 i Maj ...hu jag är så orolig redan för att han skall köra moppe...
och så väntar tyvärr ännu en opertion i andra armen...
en massa mysiga tjej träffar /SPA kvällar hoppas jag det kommer att bli...för då mår jag bra....
Jag hoppas på nytt jobb...vem vet....
mot nya mål!!!!!!!!! äventyr och stormar!!!!!

kram till er alla ♥♥

0 kommentarer: