söndag 15 februari 2009

Chrille har inte bara tentat av Matte A denna termin,han har
även hunnit att ta traktor kort.. Så kanske står det A-traktor högst på tomtens lista....
vem vet...

Tuben har pluggat på bra denna termin.. lite till nästa år så kan han få riktigt bra betyg.....
Han ska i helgen börja sälja Aftonbladet för att tjäna lite X pengar,han bara räknar dagar till han får sin moppe...
tyvärr är det i Maj.

2 STORA KILLAR ....man fattar inte vart tiden tar vägen..♥
.



Igår kom mannen stolt hem med en gran.....
Jag hade hoppats på att han inte skulle hinna...Jag är ingen fans av gran,visst det är vackert men ......
Ve och fasa den skulle in i år med..och sån tur jag hade som slapp hela proceduren...
Men väl på plats med alla röda vackra kulor och levande ljus, en kopp glögg och julemusik så kunde jag inte annat
än tycka att det var vackert...Så nu blev det jul hos olssons med...

I kväll ska jag på julmiddag med jobb...Dock inte julbord.. Vi ska på resturang Limone i Limhamn....
Rapport kommer var så säker........

Nu bär det iväg till mina "assistenter"..Camilla och Anette.... Vi ska försöka bli lite fina innan jul.....

0 kommentarer: