söndag 15 februari 2009

idag känns det att man lever.. ju längre dagen lider ju mer känns det..
i morse trodde jag knappt jag varit i väg i går och boxats
så när Camilla sms var jag tuff och svarade .. att det käns bara lite.. men nu.....AJ..
hur skall det då blii morgon när man skall sitta still hela dagen....

Annars har dagen bara försvunnit mest suttit i telefon och fixat med försäkringsbolag..
tubens gamla olycka sen han blev på körd i somras
nån självrisk kom i dag . vi skall betala 1500 kr till henna som körde på tuben...
ja vi skall betala henne , ni läser rätt....
snacka om ironi...

Så nu har jag äntligen fått ändan ur vagen och skall byta bolag...

Även idag har jag varit jätte duktig med maten .. ätit sunt och kommit ihåg att äta på tider.....
kanske man kan komma in i sina gamla mönster...
även om det är skönt attvara ledig,så blir allt fel med man och barn hemma...

Sydafrika om 5 månader.....Hoppas på 10 kg minus då....lovar rapportera om det går bra.....

♥♥

0 kommentarer: