söndag 15 februari 2009

har idag suttit och tittat på underbara sidor på alla människors bloggar...varför har inte jag en såååån mysig blogg.. bara kal och blå... inga bilder och inget lull lull.. men jag vet varför .. jag kan inte fixa det... blogg.se är lite tråkig oxå.. men inte kan man stänga ner sin blogg och byta...?? det skulle kännas som om man tog bort en bit av sig själv...Får väl vara nöjd för det lilla jag har om ingen ängel förbarmar sig över mig...!!!
Annars då jo.. en helvetes natt på jobb...mycket spring , ny soffa som luktade så starkt att man fick huvudvärk. men sååå fin.. de är klart det var ju jag och Lisa som valde den.... men nu känns matrummet som vi kalar det så tamt och tråkigt när tv rummet har blivit nytt... kanske får vi krama vår chef lite så vi kan fixa där med...
1 natt kvar sen är det lite x jobb i morgon eftermiddag.. allt för att tjäna pengar till Sydafrika resan...
Idag skall jag köra ett 90 min KI box igen fuskade igår när det var fitness box, det var så halt och tråkgt väder att jag inte vågade mig till Svedala,eftersom jag skulle köra och jobba på natten...
tar igen det idag hoppas jag...
nu är det nog lite lunch time...
fundrar på att fota lite hemma opch lägga in på bloggen....
får se hur lång jag kommer...

ha en underbar dag i denna dj.-..... pip...a snö...
jag längar till sommaren iallafal...!!!!!!!!!!

0 kommentarer: