söndag 15 februari 2009

så skulle det kanske vara ett SPA vi skulle satasa på jag och Camilla som inte vet vad vi skall göra när vi blir stora..
med tanke på all den respons man får utifrån om våra SPA kvällar så är det kanske en god ide´...
Men då måste Camilla först vinna lite pengar(JAG SPELAR INTE) till oss så vi kan anställa en assistenet....
vi klarar ju oss inte utan Anette....

Ja lite skämt och lite allvar så kanske 2009 blir ett år då man hittar nåt nytt kul.. men nu är det slut med drömmarna...
1 natt kvar innan långledigheten och då har jag bara jobbat on-tor och mån -tis.. och är redan trött på det..
nu skall jag städa.....jag hatar regn och vått det syns aldrig att man har städat.. helst inte med 2 svarta labradorer...

Maria på butik misty www.butikmisty.dinstudio.se ringde idag och ville jag skulle jobba där den 3 februari när hon har gör om mig kväll...lite kul i vardagen....



kramar i massor...♥

0 kommentarer: