söndag 15 februari 2009

tänk vad trevligt man kan ha i mysbyxor och utan en massssa mat...
vi tog en lång tur.. flickorna med sina töntstavar och jag på släpptåg..
... och sen hade vi SPA ....och det blev både fina fötter och en massa hår som ryktes bort..

det är inte kul att vaxa armhålor men attans vad bra resultat blir så det är bara att bita ihop..
sushin blev uppskattad så även chokladen och vi var mysigt mätta utan att må dåligt.. ..
Till sushin dracks det grönt te... så skall vara ...
Tro inte vi glömde vinet
..
nej det var nog det ända onyttiga... för vi åt bara varts 3 choklad bitar..
OCH VIN ÄR BRA FÖR MATSMÄLTNINGEN...
Denna gång glömde jag ta bilder men Camilla är nog så söt och mailar mig sina så bilder kommer..
Nu räknar iallafall jag dagar till nästa SPA KVÄLL...
Tack systrar mina för en underbar kväll...
ses i morgon!!!!

0 kommentarer: