söndag 15 februari 2009

...så börjar man fundra på vad har jag gjort av och med 2008 ????
är det mer än jag som får såna funderingar?????
Varför kommer man först ihåg alla tråkiga saker när man tänker efter ???
Detta året har burit med sig en del negativa tankar och känslor.samt massor av "trasiga" saker i vårt hus..
Värme pumpen la av, åskan slog ner , larmet fick fri spel.. tuben blev påkörd....mm mm...
••
Varje år jag börjar skriva i en ny kalender lovar jag mig själv att skriva varje dag vad jag gör....
Jag lovar mig mer egentid , stressa mindre.. träna mer..(.fast 3 ggr i veckan kanske är tillräckligt... )
läsa fler böcker och njuta mer av livet....och varje år gör jag det i några veckor......
kanske blir 209 bättre!!!!!

••
Det finns en hel del solglimmtar oxå.....
Camilla och Anette(med familjer) kom in i mitt liv... ♥♥
Chrille kom in i Osby på sin efter längtade gymasieutbildning...
Annika min bästa vän.. trots avståndet.. fick en liten Alfred...♥
och jag.. ja jag har börjat bestämma över mitt liv.. vågar och kan säga nej....

••

Så nu väntar jag med spänning på vad som händer 2009...........
Det finns mycket jag önskar mig.. men det tar vi då................

0 kommentarer: