söndag 15 februari 2009

Det var ett medium som sa till mig i somras att jag skulle firade den lugnaste jul jag nånsin har gjort och kommer att göra julen-08...Tack Eva .. Mycket av vad du sa var bara så rätt eller har blivit rätt...Jag kan fortfarande känna din varma kram...Tänk om alla människor.. varit SÅ HJÄRTLIGA som du... ♥

Jag kunde då inte förstå vad hon menade...kan man fira en lugn jul??????
Men idag vet jag... en ond arm.. i mitella ( som faktiskt är mycket bättre idag... men skall vila 10-14 dagar.. )
och imorgon skall jag operera den andra handen en operation jag väntat på 1 år minst...
allt lagom till jul..... och den behövliga vilan som Eva sa jag skulle få ...

www.ewaolsson.com

Så nu skall jag njuta av att bara vara..... och bli upppassad..... för det finns många som lovat vara mig behjälplig...
Kram !!!!!!!!!!!!

0 kommentarer: