söndag 15 februari 2009

Idag hade jag Trollis(chrilles flickvän) med ..mig hoppas hon inte är för arg på mig i morgon när hon vaknar...
imorgon kan man nog inte gå....
fast idag tog jag inte i som jag brukar.. jag var lite rädd om mina armar och lite förbannad för där var så kallt
och så många ungar som stökade... tänk om alla barn varit lika snälla och suttit och tittat som
lilla fröken Jennifer K ristoffersson......
Men vad kan man begära för 700 spänn /termin....
kanske dax att hitta nåt annat ställe...menoch andra sidan är set så nära och så bekvämt...
vi får se.. mina armar får bestämma!!!!!
Annars har dagen gått bra med stikt diet... ja ja stikt och strikt.. allt nerskrivit ocg inget onödigt..
mer de 2 lyxmackorna jag fick av mannen när jag kom hem från boxningen...
massor av proteiner ..skinka och ägg och getost och oliver på och grönsaker
så då fick väl de grova brödet ses som nyttigt i det hela....
nu blir det soffläge....


kram is på er alla!!!!!!!!!!!!!!!!!♥

0 kommentarer: