söndag 15 februari 2009

Så var vår helg promenad avklarad...
med mycket träningsvärk i kroppen och allt för lite sömn så begav jag mig till Bökeberg för att ta en lång promis men
Camilla,Anette och alla våra fyrbenta flickor....
Jag trött, camilla likaså erkände att hon hellre legat på soffan och Anette full av inspratin .... knorrade iallafall inte som vi 2 andra.. tur vi har dig Anette..Enl Camillas stegräknare var det 7400 steg och hon är lite längre än mig.... ja nog var vi flitiga allt...
Som vanligt hinner vi med att peptolka varandra och lösa lite värlsdproblem.. Gud vad jag uppskattar dessa turer..
för idag behövde jag kräka av mig lite både jobb och annat skit som hänger över mina axlar som en tung klump...

mys gott i soffan till melodifestivalen... själv skall jag jobba.......

0 kommentarer: