söndag 15 februari 2009



och ingen snö.. bara strålande solsken
underbart väder att gå på tur i . vilket jag som vanligt har gjort med de 4benta....
I morse var jag uppe med tuppen för att köra till Vårdcentralen...
bilen var helt igen isad med tunn tunn pansar is.....
stygnen skulle tas.... underbart att slippa hela paketet på handen..
lite lättare att göra saker..men armen måste ha några veckor till innan den får användas....

I kväll skall vi på gallej..
Lillejul firar vi för det mesta hos Affi, Pelle och Clint på Harbacken ...
Även George .. farfar/svärfar är med på denna fest.. samt Affis pappa Bengt...
mycket god mat ...mest sill...och så lite klappar... till barnen...
skönt att få komma till dukat bord denna jul(oxå)..
fast de andra jularna gör jag mycket av maten men i år har jag bara gjort risalamalta..
det är vad en en armad kärring klarar....

I morgon är det mannen i mitt liv som står för maten och då blir det kalkon....
men om det återkommer jag.....

Ha en riktigt skön lillejul....
kram!!!!♥

0 kommentarer: