söndag 15 februari 2009

Jag är såååååå arg.Jag och och Tobias hade tänkt ha en mysig kväll ..gå och äta falafel och sen på bio.. vi hade bokat biljetter på filmstaden i Malmö för att se Wallander... det stod 11 år när vi bokade biljetter i tisdags när dom släptes..
senare på dagen såg vi att dom ändrat på hemsidan till 15 år men vem bryr sig .. Tuben blir 15 i Maj..och jag skulle ju med...
En eftemiddag med jäkt som vanligt för vi inte kan planera...
( ja ja..vi har varit och bokat en resa så det var giltigt jäkt...)
In i stan och leta parkering... svindyrt att stå på Davidhallstorget men allt för att hinna hämta de betalda biljetterna och äta....
väl mäta och kissade så skulle vi gå in... Då blir vi stoppade och de ber Tuben visa leg.......!!!!!!!!
hur jag än försökte med att jag var med .. att jag var målsman.. osv.. släppte "snorvalparna" inte in oss....
och nån pengar kunde vi inte få tillbaka förren på tisdag..... snacka om polysi eller hur det stavas!!!
som tur var kom det fle familjer som bokat men underåriga barn. En kille hade tom varit statist i filmen 11 år gamal..
Inte ens han kom in.....killaran i entreen var säkert inte mer än 18 och tuffa som agaspisar och hävdade sin rätt..
vilket denna bitch oxå gjorde.. jag var så arg och var nog rätt oförskämd när jag tänker efter men gav mig inte...
men tyvärr utan resultat.eftersom dom visste bäst.. slulle vilja ge dom varsin höger, tur man har ont i händerna.
även tjejn i kassan som fixade så mina pengar skulle komma in på kontot igen om 3-4 dagar var otrevlig och tråkig....
FY FÖR SFBIOS PERONAL...
Nu skall vi kura ihop oss i soffan med våra godispåsar och se en barnförbjuden film!!!!!

puss på er alla.............

0 kommentarer: