fredag 27 februari 2009

Fredag och jobbe helg.

Ja så var det fredag och man ser fram mot en lång helg på jobb :-)
Jag skall jobba lite x innan jag far i väg till mitt natta pass...varje gång tänker jag varför tog jag detta på mig .. jag borde inte jobba så mycket ,men varje gång det är gjort så vet jag att jag kommer att göra det igen .. det är så kul att stå ute i butik och demonstrera .. i detta fall bröd....

Annars , ja .. missade ju min Ki box i går för jag hade partaj men det tar jag igen på söndag.. pass bokat kl15.00

sista delfinalen av melodifestivalen.. kanske hinner jag se en del av den på jobb men så tråkiga som dom andra varit så missar man kanske inget....
ni det blir det i alla fall hundtur...

Och så måste jag säga grattis till sötaste 1 åringen i Pite..... jag vet att hans mamma följer min blogg...

ha en skön helg på er alla... kanske orkar jag lägga in lite smycken på bloggen i helgen håll utkik...
kram på er...

0 kommentarer: