söndag 15 februari 2009

jag på min blogg i går..kanske har jag gått och burit på lite ilska över hur människor beteer sig mot varandra
kanske kom det bara över mig när jag läste Camillas blogg !?
jag har ingen aning .. jag är en funderare och tänkare även om jag verkar väldigt pratglad...
man kan kanske vara både och...!!!
Alla bär vi väl med oss tråkigheter,saker vi bore ta tag i och saker vi borde avsluta och gå vidare utan..
kanske bär vi på saker vi borde göra men inte kommer til skott med... kanske dras vi med ångest och oro.sorg och vemod
Just nu har jag en del saker som tunger mitt ♥ men allt går för det måste gå..
...det var kanske därför jag blev så upprörd av Camillas tankar...det fick mig att plocka upp mitt onda till ytan....
men idag känns det helt ok igen ..ALLA har vi en inre styrka som är enorm....ta fram den .....

Ja annars flyter 2009 på.. min arm den opererade är nästan ok ... men den andra stackaren..... den har ont....jag är sjukskriven till den 20 men onsdagen den 14 MÅSTE jag in på möte.....så det får det bli..
funderar mycket på om jag kommer att kunna börja boxas igen...
jag har sån abstinens....jag går och går men det är inte samma sak som den intensiva träningen...

I går var jag och promenerade vid havet i Skanör med min moster Lena.. vi hade en mysig dag med luch och mycket prat..Men hu vad det blåste... tur jag fick låna en mössa...jag hade glömt hur kallt det kan blåsa vid havet...
En som inte brydde sig för blåsten var Alma som fick vara med som ensam hund i går och bara njöt av att få vara i centrum... ↔

Idag händer nog inte mycket mer än lite tvätt och en lång tur .. funderar fortfarande på bokskogen .. eller banvallen.. mot Bara ...Dagen är ju lång och mannen jagar i dag oxå.....
kanske blir det en tur till blomsteraffären.. skulle behövas för alla mina hyacinter och amarylisar är på bommen...


Nu skall jag utoch fånga lite sol innaN den försvinner....
♥♥
KRAM!!!!!!!!!!!!

0 kommentarer: