tisdag 17 februari 2009

Vilken Energi..

man får av solen..fast jag bara sovit några få timmar så är jag inte trött..
bara huvudvärk men idag är den helt ok när jag vet vad det beror på..
Idag blev det en lång tur med hundarna och mina töntstavar.. Så underbart väder.
Sen hem och tog en dans med dammsugaren.. fy vad smutsen syns när det är sol ..
men idag gjorde det inte ett dugg för jag blev så glad av solen...

Sista natten för det här passet. skönt!!! jag är så trött på mitt jobb...

Imorgon är det fitnessboxning igen och på Torsdag är det Kibox.. javisst på torsdag skall jag ju till Anette och Camilla och bli fin... vaxning på gång..
jag har att stå i...
Veckohandla och fixa lite med mina smycken som skall visas på party den 26 februari..
jag tror nog att jag skall få mina 9 lediga nätter/dagar att gå eller vad tror ni..

KRAM PÅ ER!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

*footprint*

nettan sa...

kul att du titta in.. välkomen igen...
kram nettan