fredag 27 februari 2009

Ett hem som andras eller väldigt annorlunda?????

Jag har hört det så många gånger...
jag reagerar knappt längre.
men så för några dagar sedan fick vi så äntligen positiv respons på vårt hem..
ja,inte så att folk klagar på mitt hem direkt utan på tillbehören vi har i hemmet...
Men vi fick beröm för vårt annorlunda och vackra hem.....!!???
Jag har för länge sedan slutat att fundera över det och glömmer att
informera nya människor som kommer till oss..
Det ända jag har som krav är att i sovrummet kommer dom inte in ....
Nu vet många nog vad jag pratar om... andra kliar sig i huvudet...
Jo, mannens troffèr.. Djur av dess alla slag,horn,uppstoppade fåglar mm mm....
Och jag vet att dom snart blir fler.... Det gör inget...!!!!!!!!
JAG har lärt mig leva med dom, det är liksom en del av oss..vårt hem..
Tänk om jag inte fick ha blommor och ljus....!!!
Jag skulle faktiskt inte kunna tänka mig att ta bort dom.. vårt hus är liksom ett med dom...
Eftersom jag gillar gamla möbler och saker så inreder jag efter "husdjuren"...
Djuren passar in här..
Vårt hus är byggt kring 1900 och renoverat i omgångar ...
Det finns mycket kvar att göra men vi är på god väg..Blir man nån gång färdig??
En inglasad veranda står högst på vår önskelista..
En PUNSCH VERANDA!!!!!!
kanske det blir en , kanske hittar vi nåt annat gammalt hus med en färdig veranda.
men mer plats till uppstoppade djur kommer vi att behöva...
Man skulle kanske leta nån tidning som ville skriva om en jägares hem????
Bakom tidningen finns ett vild djur vid namn Clint.
På väggen att av VÅRA husdjur.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er.
Jag tycker er inredning är jätte häftig och döööö mysigt!!!! Har berättat för min bror så vi kommer på studiebesök, han tyckte nämligen att det lät skit häftigt.
Kram på er!
Anna