söndag 15 februari 2009

vad dagarna går....
det kändes som om det var i går jag var på operation..
och så är det 2 veckor sedan,framåt går det med storm steg..
idag har jag slängt alla bandage och
har bara stöd när jag skall ut och går länge..
och det har jag gjort idag..
jag fick med mannen och svärfar på en liten tur....
vi var ute i 2 timmar säkert i det underbara vädert
och skoskav av mina nya skor fick jag.....
nåt bygge blev det inte i dag ,då byggmax inte hade öppet...
och nu är det jakt i 3 dagar så inte blir det mycket gjort då heller...
Men det gör inget för jag vill gärna vara med på ett hörn och det kan jag
inte ännu.. det är 3 veckor till kag får använda armen fullt ut..
och den andra armen värker så jag inte kan sova....den får ju ta allt...fast den inte borde..
kanske var det dumt att operara mig när jag hade en spricka iandra armbågen..
men gjort är gjort....jag överlever....

Annars tycker jag att julen flytit på lugnt..
vi har varit duktiga på att bara vara..och ta långa promenader..
Kanske lite för mycket choklad ..........
idag har familjen ätit pizza men jag tog en räksallad och kände mig rätt nyttig...♥
I går fick vi Tacos.....!!!! hos Palles syster och familj.Faktiskt helt ok efter all julmat!!!!!

Åter till chokladen....
(kanske får jag be mina assistenter rasta mig i veckan....)

0 kommentarer: