söndag 15 februari 2009



Läser en jätte mysig bok som heter Marley och jag..handlar om en labrador...och det var som om det var Alma boken handlar om....nästan....

ja så var det den 3 advent...hu vad tiden går...Snart är den stora dagen här....
Hoppas jag varit snäll så tomten kommer...önskar mig en espresso maskin....

Igår var vi på en jätte mysig glögg tillställning hos PEO o ANNAKARIN... Tack men ack så mäta vi är idag..

Idag har jag bara lata mig.. känns märkligt att behöva be om hjälp till nästan allt man gör... helst när jag inte har det minsta ont heller... lite bakvänt att skriva med vänster men allt går....
men helt ok att dirigera ut jobben... och att bli ompysslad lite... Alla är så hjälpsamma... tack Jennifer för att du fixar så mycket....
Jag kommer säkrt att bli rastlös och tråkig men ha tålamod...jag är van att klara mig själv....detta är säkert nyttigt för alla..
nu blir det soffan och boken igen vad annars kan man göra?

0 kommentarer: