söndag 15 februari 2009

kanke bara trött på vintern jag vet inte riktigt. jag känner inte igen mig.. mår inte så värst bra..
varannan dag ok,nästa dag trött och bara vill sova..
Igår gick jag och träna trots jag inte kände för det.. mådde kanon när jag kom hem,sov kanon gott till 04.. sen var det kört
vaknar,vänder och vrider mig...kan inte somna om...känner mig som en trasa när det väl är dax att gå upp..jag hade så bra planer för denna dag men just nu vet jag inte ens om jag kommer att bära in ved .. jo annars fryser jag ihjäl... som det blåser.. men nån hund tur lär det inte bli just nu.... det är som om det blåser små spik ute..och Ikea som jag hade som prio 1 idag blir nog inte av heller.... jo kanske om jag tvingar mig om nån timme.... men inte nu.....
jag har ont i hela kroppen och jag längar inte ens efter mina hund promenader..
jag tar dagen som den kommer och gör vad jag orkar.... mest ingenting och det är bra säger mannen!!!! tur jag har jan med mig....

lite gnäll till... vågen står konstant still .. inte ett kilo på 3 veckor MEN det känns både på kläder och syns på musklerna ....
så nåt har det hänt.... men denna stackars mage .. hur många situps jag än gör så förblir de vilande muskler.....
Jag kämpar på!!!♥

0 kommentarer: