söndag 15 februari 2009



På denna fina gård ligger BUTIK MISTY..
Min favorit butik.. och så har jag fördelen att hjälpa Maria( butikägaren)
att plocka upp varor och pynta butiken samt rycka in när hon har fullt upp.
Det finns kläder istorlekar från 38-54.
Jeans i massor av modeller och färger, tuniker i mängder helt enkelt kläder för alla tillfälle..
och NU har hon rea 50 % på det mesta...
Kolla in hemsidan... www.butikmisty.dinstudio.se
Idag har en av säljarna varit där och vissat höstens kollektion.. ja hösten-09 ni läste rätt..
och det var så fina kläder .... lila och petrol och svart är höstens färger.... jag vill ha...... allt...nu...
Jag beställde en kavaj/jacka och en tröja... hu så länge till hösten..
Men och andra sidan packade jag upp 2 lådor annat kul som kommit ...fräcka 3/4 byxor med röda detajer och röda munkjakor....stickade ur flotta tunikor i beige och grönt......
min garderob är så full... och ändå har jag sällan nåt att ta på mig....kan ni får hop den ekvationen...????.
Just nu säjs det även smycken( en del designade av mig) och marsipan i butiken....
Helt enkelt värt ett besök......

Nu är det boxningstime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 kommentarer: