tisdag 24 februari 2009

Lata dagar är det bästa som finns.

Idag har jag bara tagit min tur med hundarna som jag brukar..det tog emot ända till solen titta fram sen var det såååå underbart.... betalat räkningar har jag gjort och sen pysslat ..
jag har bara njutit av att vara ledig.Jag har lite träningsverk sen i går..eller jag börjar tro att träningen är så enformig att musklerna inte hinner vila mellan passen, jag har inte sån träningsverk på fredagen efter KI box.. men det är en helt annan uppläggning på detta pass och mer stretsching..

Halsband med gummikulor i turkos och en silverfärgad kedja.

En stel turkos rem med en stor filtblomma i samma färg.Armband med tibet silver och gummipärlor

Ännu fler änglar.............


så kul har jag haft idag.. nu skall jag sätta mig ett varmfotbad ..fick ett från min svärfar igår.. ett sånt med massage i...popcorn och tv i min ensamhet...

so long...

0 kommentarer: