söndag 15 februari 2009


En underbar söndag morgon med strålande sol och minus grader..tänk om vintern alltid varit lika vacker i Skåne!!!!

Idag blir det bara en lat söndag....som det är tänkt nu allafall men man vet aldrig i detta huset...
Igår hade jag som skrivit innan..SPA kväll men Anette och Camilla

Vi hade jätte kul.... och mysigt..
Massor av skratt och en del svordomar från mig.... vad det gjorde ont att vaxa armhålorna..
Tobias sa till mig senare: du är bara känslig mamma.....
jag vet inte.. tur man had fått lite vin innan för annars hade jag nog bara fixat 1 arm...
Timmarna bara sprang iväg.....
men vi hade ju inte bara armar, ben, fingrar, fötter och ögonbryn att fixa
nej då vi hade massor att avhandla och goda ostar och kex att äta.
Timmen han bli sen innan flickorna kom på att dom hade en morgondag ....
Tyvärr så var Svedala taxi på TÖRRINGELUND...
Än en gång jagades det taxi för färd i natten(fast det är en annan historia)
Hem kom dom så småningom när deras vän Christian...
förbarmade sig över dom och kom med sin vita släde.....(läs bil)
Längar redan till näst SPA KVÄLL för dom kommer det nog att bli fler av....

♥♥♥

0 kommentarer: