söndag 15 februari 2009

Idag bär det av tillI Ikea igen
i hopp om att dom har ljus idag..
hoppas även hitta några små alla hjärtans presenter...







Jag lovar att återkomma......Håll i hatten om ni går ut....♥

Ljus var de de....
passade på att fylla på förrådet regält man vet ju inte om det tar slut igen..
intog även en tråkig lunch eftersom om klockna var slagen för de...
har nog aldrig ätit så torr kycklingfile .....och sen är det ju inte kul att äta själv...

Ica maxi nästa... och givetvis idag så blev det avstämning när jag handlade..
jag som hade super shoppat till lördagens kalas.. men men allt går...
det stämde på öret så nu bli det 10 ggr till nästa avstämning sa hon i kassan.

sen tog jag vägen förbi Joanna på Bara pyssel....
nu skall det pysslas till jag ska ha mitt klädparty den 26 februari..
kunde vara kul att sälja några av mina halsband... jag har redan några hugade spekulanter...
vem vet jg blir kanske rik när jag sålt min kollektion...

snön yr- vinden viner- mannen jobbar över= pyssel time!!!
kan det bli bättre...

på återseende....

0 kommentarer: